woensdag 29 juni 2011

Superjuf

Het einde van het schooljaar is in zicht, we dachten na over een cadeautje voor de juf van Bas. Als je aan Bas vroeg wat de juf graag zou willen, kreeg ik antwoorden zoals: 'tomaten, verf voor haar ogen, een naald voor in haar tong'. Dus bracht ik hem een beetje op andere gedachten.

Ik maakte een pennenzak, oorbellen en stoffen magneetjes. Bas koos de stoffen en zorgde voor de mooie tekeningen. We hopen dat de juf er blij mee is, ze verdient het want het is een superjuf!





2 opmerkingen:

  1. En wees maar zeker dat die juf daar bij mee is! De oorbellen en magneetjes zijn echt helemaal mijn ding!! Dus nogmaals bedankt ;) Ik ben echt helemaal onder de indruk van je blog. Fantastisch! Zelf naai ik af en toe ook wel eens een rokje of een kleedje in elkaar, maar dat ziet er lang niet zo geweldig uit als alles wat ik hier zie. Ik ben vanaf nu meer dan fan van je blog en ga af en toe zeker eens wat ideetjes komen opdoen ;) En hoe je zo'n knappe oorbellen maakt zal je me toch ook eens moeten uitleggen hoor :)
    Sinds 3 maanden ben ik ook meter geworden van Lowie, het kindje van m'n broer, dus originele zelf-maak-ideetjes zoals die op jouw blog zijn altijd super! Ik ben weer extra gemotiveerd nu om deze zomer weer eens wat meer achter mijn naaimachine te kruipen.
    Veel succes nog met de blog en nog een fijne vakantie gewenst.

    Groetjes,

    (juf) Jessika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is allemaal graag gedaan hoor! Fijn dat je het zo leuk vindt! Altijd welkom als ik je ergens mee kan helpen(patronen, olifantenoren, cadeautjes voor Lowie,...), ben zelf ook nog
    maar aan het naaien sinds Guus geboren is, veel proberen en oefenen, het lukt steeds beter.
    Hier enkele tips voor als je niet weet wat doen in de vakantie, en geloof me, je kan er uren mee vullen!
    Leuke winkel voor oorbellen:
    http://www.vanmarieke.nl/stoffenknoopjes.html
    Toffe winkel in Leuven met leuke spullen:
    http://www.hexagoon.blogspot.com/

    Geniet nog van de vakantie!

    Groetjes,
    Kendis

    BeantwoordenVerwijderen