donderdag 26 april 2012

Een kleuterleven

Bas heeft het nogal druk de laatste tijd, hij gaat van het ene feestje naar het andere.
Ik kan me niet herinneren dat wij op die leeftijd al bij vriendjes mochten gaan spelen en al naar zoveel verjaardagsfeestjes mochten.
Hij geniet er wel enorm van! Bas wil voor elk vriendje een knikkerzakje meenemen. Hij kiest ook altijd de stofjes uit, want het ene vriendje heeft liever robotten, het andere liever werkgerief en nog een ander misschien liever ninja’s?
Ik vraag me af wat we volgend jaar voor al die vriendjes gaan maken… Tips zijn altijd welkom!

Proficiat Ferre en Otto met jullie 5de verjaardag!


4 opmerkingen:

  1. In de eerste kleuterklas is het ook het ene feestje na het andere. Helaas valt mijn goede voornemen om zelf iets te maken, steeds in het water. Otto zal zeker blij zijn met zijn robots. Ferre ongetwijfeld ook, maar die ken ik niet ;-) (otto en Linde waren partners in crime bij de onthaalmoeder)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. grote fan! En ontzettend mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. da robotstofke heb k ook nog ... een klein stukske,
    ge hebt goeie smaak ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen