zaterdag 12 mei 2012

De dag ervoor

We vierden vandaag al moederdag bij mijn mama en mijn schoonmama, want morgen moeten we eerst zelf moederdag vieren en daarna naar een familiedag van de man zijn werk in Plankendael.

Ik dacht eerst gewoon een bloemetje te geven, maar op het laatste moment vond ik het toch nodig om nog iets zelf te maken.
Bij gebrek aan tijd en inspiratie werden het zakdoekendooshoezen, voor al die snottebellen die de oma's al geveegd hebben de laatste jaren. Patroontje kan je hier vinden.


Aangezien de schoonmama voorlopig enkel kleinzonen heeft, maakte ik voor haar nog een zakje om de speelgoedauto's in op te bergen.



Mijn mama kreeg nog een paar oorbelletjes.




5 opmerkingen:

  1. oh super, ik ben dit weekend al eventjes op zoek geweest hoe je zakdoekenhoezen maakt en nu vind ik het hier bij jou, ben superblij want nu kan ik ze ook maken, groetjes en een fijne moederdag morgen!!
    lieve groetjes, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad schone overtrekskes, moet k ook s maken, er zijn hier wel 4 dozen in omloop ;-)
    je mama zal content zijn, mooi!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie cadeautjes kregen die mama's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey bedankt dat je mij volgt! die zakdoekdooshoezen vind ik wel leuk, ga ik ook eens kado doen...

    BeantwoordenVerwijderen