zondag 13 mei 2012

Moederdag

Heel de week al is Bas aan het verklappen wat hij aan het maken is voor moederdag. Hij wil het zo graag kwijt, maar de juf heeft gezegd dat hij niets mag vertellen, wat een dilemma!

'Het is iets om aan de muur te hangen en ik wil het graag in mijn kamer hebben' zei hij.
'Is het dan geen cadeau voor mama?' vraag ik.
'Maar ik wil ook een schilderij in mijn kamer hebben!'

Tja, ik wist dus al wat het zou worden, en hij had niet eens door dat hij zich had versproken...
Vrijdag werden de cadeautjes verstopt en kreeg ik de opmerking 'niet onder mijn bed kijken hé!'

En vandaag kreeg ik deze prachtige kunstwerkjes van mijn zonen, zalig toch!


8 opmerkingen:

  1. Super toch, die werkjes uit de kinderhandjes, geniet van je moederdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! En komen ze nu in zijn kamer? :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voorlopig nog in de living ;), maar hij is er zo fier op en wil het zo graag in zijn kamer. Natuurlijk mag dat van mij.

      Verwijderen
  3. Er gaat niets boven een zelfgemaakt kadootje, vooral als de handjes van je kindjes ze gemaakt hebben! Fijne Moederdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er gaat niets boven een zelfgemaakt kadootje uit kinderhandjes. Fijne Moederdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi, dat is er eentje om te koesteren en bij te houden!
    En dat verstoppen en verklappen zo had ik er hier ook in huis, ik mag het niet zeggen maar het is, ..., ik moet lachen als ik je postje lees :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha ha, ik herken het helemaal!! En wat een mooie werkjes!

    BeantwoordenVerwijderen