woensdag 27 juni 2012

Bedankt juffen!

Dit jaar had Bas 2 juffen, juf Inge en juf Mieke.
We moesten dus zorgen voor 2 cadeautjes. En zoals altijd begon ik weer goed op tijd met het maken van die cadeautjes, hmm. Eigenlijk weet ik al zo lang dat het einde van het schooljaar nadert, maar doordat we nog wat ander werk hebben was het weer zeer last-minute...
Gelukkig vond ik dit patroontje van een omkeerbare zakdoekendooshoes, had ik nog leuke stofjes in huis en net genoeg groene biais.

Hopelijk zijn de juffen er blij mee, onze Bas was allesinds super fier dat hij het mocht afgeven!


11 opmerkingen:

  1. Oooh, die tekeningen zijn zooooo schattig!!
    Zakdoekendozen komen altijd van pas, mooi gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat heel veel juffen dit jaar zakdoekdooshoezen zullen krijgen :) Heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan hebben ze in elk geval een zakdoekje bij de hand als ze afscheid moeten nemen van hun kindjes :-) Mooi gedaan hoor! Het blijft leuk die hoesjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou in ieder geval blij zijn met zo'n leuk cadeau. Altijd handig zo'n zakdoekdooshoes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je, geweldige cadeautjes, komt altijd van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zakdoekjes in de klas kun je niet genoeg hebben, perfect cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi geworden en leuke tekeningen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben er héél blij mee!! We gaan de kindjes missen, dus die zakdoekejs kunnen we zeker goed gebruiken ;)
    Super dat je dit zelf kan maken! Wie weet probeer ik het ook eens :)
    Groetjes en nog een prettige vakantie!
    Juf Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey echt wel een leuk idee voor in de klas ... groot of klein komt altijd van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi ! En zijn eigen tekeningen maken het echt wel helemaal af !

    BeantwoordenVerwijderen