maandag 11 juni 2012

Leve papa!

Op vrijdag ging ik nog eens alleen, zonder kinderen langs bij Hexagoon. Meestal zijn de kinderen erbij, wat niet echt makkelijk is in dit kleine winkeltje waar ze overal kunnen aan prutsen.
Ik had dus veel tijd om wat rond te snuisteren en kon mezelf niet bedwingen om wat biais en paspel te kopen. De knoopjes die ik kocht zijn ondertussen al kleurrijke oorbellen geworden en ik vond er ook nog een schattig geel haarspeldje.
Zeker de moeite om dit winkeltje eens een bezoekje te brengen!



Zaterdag gaf onze kleine Egyptenaar een schitterend optreden op het schoolfeest. En kleine broer en neefje Daan waren ook in form! Guus zal volgend jaar met plezier mee op het podium staan denk ik.




En zondag vierden we vaderdag, onze zonen maakten weer prachtige werkjes voor de papa, en fier dat ze erop waren!


7 opmerkingen:

  1. Leuk spul heb je gekocht, dan kriebelt het om vanalles te maken.
    En wat een leuke pakjes voor papa, zo lief die foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil al zo lang knoopjesoorbellen voor mezelf maken! Welke lijm gebruik jij? Ik ga vanmiddag nog eens langs. Snel snel, want als je daar te lang rondkijkt, dan zou je alles meenemen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik Hasulith sieradenlijm, ook ooit eens gekocht bij Hexagoon denk ik.

      Verwijderen
  3. Schattig zeg!! En wat voor mooie knutselwerkjes voor papa!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hexagoon is toch wel echt een superleuk winkeltje hè! Onmogelijk om er met lege handen buiten te komen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, dat speldje is echt mooi. Jammer dat Hexagoon zo ver weg is. Of misschien wel goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve foto's! en schoon oorbellen gemaakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen