vrijdag 1 juni 2012

Uitslag Give-away!

Gisteren was de dag dat de give-away op zijn einde liep, maar ook de dag dat Guus buisjes in zijn oren zou krijgen.Tot hij 's morgens zo opstond...


Roodvonk, veel koorts en dus operatie uitgesteld.

En dan nu het goede nieuws!
Allemaal héél erg bedankt voor de fijne reacties!

Maar er kon er maar eentje winnen en dat is geworden.........



Proficiat Flooke! En de anderen, niet getreurd, er komt binnenkort nog wel eens een weggevertje!

Flooke, stuur jij mij een mailtje met je adres? Dan komt het pakketje jouw richting uit.
kendisvanderveken@yahoo.com

18 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd aan Flooke!
    En voor jou veel beterschap met je kleine mannetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ocharme da ventje!!!
    veel plezier met da kleine ventje te verzorgen, knuffelen enzomeer ;-)
    (geniet er ook maar stiekem van, zo lekker dicht bij elkaar zijn ;-)
    dikke proficiat aan de winnaar!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat aan de winnares! Dat je ventje snel beter mag zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooo, wat jammer dat ik niet gewonnen heb. Ik wilde dat Zweedse lapje zooooo graag. Dus Flooke: mega gefeliciteerd!
    En Supermam: heel veel sterkte voor en met je kleine ventje. Hopelijk voelt hij zich niet al te ziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat Flooke en véél beterschap voor je kleine mannetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ocharme Guus! Flooke, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nee? echt niet? Heb IK gewonnennnnn??? Das SUPER!!!
    *ik voel me bijna schuldig tov de andere deelnemers want dit is écht een give away van formaat!* :-)))
    Ik mail je direct mijn gegevens door!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaja goed gezien, onze Bas heeft jou eruit getrokken! Proficiat, maak er maar iets leuks van!

      Verwijderen
  8. Oeioei,dat schaapke zijn arm!! Veel beterscahp aan je ventje!
    Nog bedankt voor de super weggever! Flooke mag blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ocharme dat Guusje. Verklaart ineens ook je afwezigheid op de patroonheiligen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad, onze Tim geraakte niet op tijd en Guus was nogal lastig...

      Verwijderen
  10. Gefeliciteerd Flooke.
    En heel veel beterschap voor Guusje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oei, oei. Dat ziet er niet goed uit. Hopelijk is hij snel weer beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ocharmekes!
    Proficiat voor Flooke!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goh hou zielig- veel beterschap voor Guus en hoera voor flooke!

    BeantwoordenVerwijderen