zaterdag 21 juli 2012

We zijn er bijna...

Het is al een tijdje geleden, maar ondertussen werd er hier niet stilgezeten! Er werd verder gewerkt aan de doopsuikerzakjes, op de 2de verdieping hebben we laminaat gelegd in 3 kamers en ondertussen worden deze ook geschilderd en behangen.Daarna nog vanalles verhuizen, kasten in elkaar vijzen, kasten schuren en verven en natuurlijk de babykamer afwerken.

We leerden ook weeral veel bij zoals bijvoorbeeld:
1) Begin wat vroeger dan een maand voor de bevalling met het afwerken van de kamers.
2) Neem geen 2 kinderen mee naar Ikea (die al een week hebben binnengezeten door het slechte weer) als je veel zware kasten nodig hebt.
3) Leg geen laminaat als je 8 maand zwanger bent, of neem de week daarna platte rust.
4) Als je vraagt "Bas wat zijn jullie aan het doen" en het antwoord is "wij spelen wasmachientje", ga dan eens kijken want dan staat alles onder water en Guus is drijfnat...
5) Was 'rebels geel' wel een goed idee voor de speelkamer?!

Wat zal ik blij zijn als al onze klusjes achter de rug zijn! Hierbij al een voorsmaakje van de kamers in wording..

Bas zijn nieuwe kamer (behang heeft hij zelf gekozen)


Speelkamer


Mijn naaikamertje :-)


En wanneer wij dit allemaal doen? Als iedereen vredig slaapt...


8 opmerkingen:

  1. Ziet er veelbelovend uit en inderdaad hoedje af voor het vele werk.Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Petje af, jullie hebben serieus knap werk geleverd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is dat nestdrang of zo, zoveel werk gedaan, knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha... leuk wat jullie allemaal bijgeleerd hebben :-) En wat een werk zeg, chapeau, een ├ęchte supermam! Mooi die kamer van Bas!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Linde en ik vinden Bas zijn kamer "best cool"!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh ik heb gelachen, maar moest het hier in huis geweest zijn, dan had ik niet gelachen hoor, we spelen wasmachientje...ja daar kan ik mij iets bij voorstellen, mijn zusjes hebben vroeger eens kappertje gespeeld...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super Kendis! Zeker dat je niet aan de doping zit? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen