woensdag 12 september 2012

Het perfecte cadeau

Soms zijn er van die spullen die precies voor jou gemaakt zijn.
Ik was al een hele tijd op zoek naar iets waar ik al mijn knoopjes mooi in kon ordenen. Ik had al eens gekeken bij Ikea en daar zijn wel van die plastiek doosjes met vakken dat je daarvoor zou kunnen gebruiken, maar ik had eigenlijk iets anders in gedachten.

En vorige week kwamen mijn schoonouders terug van vakantie en hadden voor mij op een antiekmarktje ergens in de Provence hét perfecte cadeau gevonden!
Ze gaven mij dit prachtige kastje met al die kleine schuifjes, ongelofelijk mooi.
Ik ben er echt superblij mee, kreeg bijna tranen in mijn ogen toen ik mijn pakje opendeed!
Bedankt schoonmama voor het vinden van dit kastje en bedankt schoonpapa om het kastje veilig tot in België te transporteren!









13 opmerkingen: