zondag 9 september 2012

Jumpsuit

Help, de tijd gaat véél te snel! Onze Boris is vandaag al een maand oud.
Ik wou dat hij nog lang zo klein bleef, want waarschijnlijk is dit de laatste keer.
Ik probeer dus zoveel mogelijk te genieten, wat niet zo evident is als er nog 2 anderen de aandacht eisen.
Maar morgen is het maandag, Bas gaat naar school en Guus naar de crèche. Ik heb niets gepland en verwacht geen bezoek, dus een ganse dag 'mama en Boris tijd'. Zalig!
Onlangs ontdekte ik dit patroon om een jumpsuit te maken. En wat is er nu makkelijker voor een baby dan zo'n leuk kruippakje.
Ik had altijd een beetje bang voor tricot te stikken, maar die angst is nu volledig verdwenen. Gewoon proberen en ik moet zeggen dat ik superblij ben met het resultaat!







14 opmerkingen:

  1. Ik maakte onlangs ook twee pakjes met dat patroon. Echt goed hé! Schoon manneke heb je :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, zo'n schoon kindje! Knappe pakjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig om dat venteke zo te zien in die vrolijke jumpsuits !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi! het kindje en het pakje. Heb je er dan 2 gemaakt op 1 dag? (ik bedoel pakjes he)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijke pakjes met een heerlijke mannetje erin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij staat er geweldig mee! Vooral de haaien vind ik geweldig... Geniet van je Boris-dagje. Je hebt gelijk, het is veel te snel over, die kindertijd (zegt de vrouw wiens baby nu ook voltijds naar school gaat, en wiens man geen derde baby meer wil)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, zal toch is met uwe man een klapke moeten doen ;-)

      Verwijderen
  7. oooh, zo ieniemienieknoddie!!! :-)
    ik maakte er ook al 2 volgens dit patroon, heel leuk!
    welke soort 'drukknopen' heb jij gebruikt? Ik gebruikte kam snaps en die blijven voorlopig goed zitten in tegenstelling tot wat ik bij andere blogsters gelezen had..dus ben wel benieuwd naar jouw ervaringen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog getwijfeld om die kam snaps te bestellen... Want die zijn gekleurd, niet?
      Ik gebruikte stevige metalen van uit het lokale winkeltje hier 'Colette' in Baal. Die blijven na wassen en veel gebruik ook goed zitten. Zal haar eens vragen van welk merk die zijn.

      Verwijderen
    2. idd, kam snaps heb je in tal van kleuren, dat maakt ze ook zo leuk :-) alvast bedankt voor de info :-)

      Verwijderen
  8. Zo superlief zeg! Hij ziet er heel knap uit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar staat de kleine man echt fantastisch mee.Een heel schoon ventje trouwens. En het patroontje zal zeker nog eens van pas komen voor een babygeschenkje.

    BeantwoordenVerwijderen