zondag 14 oktober 2012

Tricotperiode

Hebben jullie dat ook, zo van die periodes?
Ik had al een knikkerzakperiode, een broekjesperiode en een flockperiode.
En nu zit ik duidelijk in mijn tricotperiode.

Voor Boris maakte ik een t-shirt met drukknoopjes op de schouders.


Voor Guus werd het een tijger t-shirt.



Ik maakte eerder al enkele jumpsuits, die hadden zoveel succes dat ik er zelfs enkele op bestelling maakte, bijvoorbeeld voor Nel en Senne.


En voor kleine Fran maakte ik een kleedje met de roodkapjesstof. Haar mama maakte mij superblij door mij deze leuke foto te bezorgen. Ziet ze er niet schattig uit met haar nieuwe kleedje?



En nu? Nu ga ik beginnen aan mijn poppenperiode denk ik, dankzij dit boek.

13 opmerkingen:

  1. Leuk dat kleedje! Waar haalde je het patroontje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is eigenlijk een combinatie van het bovenste van een kruippakje en onderste van een A-lijnkleedje.

      Verwijderen
  2. het stofje van boris zijn pakje is zo leuk ! fran haar jurkje is zo schattig ! Het patroon , stofje en haar leuke rode pantalon maken het af.

    groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke periodes heb jij. Ik zit sinds gisteren in de ritstasjesperiode

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik begin ook aan de poppen hihi. maar je maaksels zijn GEWELDIG!! waar heh je het kleedjespatroon vandaan? en jumps patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jumpsuitpatroon komt van kiind.nl, kleedje is zelf getekend op basis van het bovenste van een jumpsuit en onderste van een a-lijnkleedje.

      Verwijderen
  5. Heerlijke tricot! Ik vind ze allen fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Boris heeft zo een guitig snoeteke.Toffe tricootjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, jij maakt toffe dingen! de leeuwentricot had ik ook al eens gebrukt voor onze kleine man, zalig zacht hé...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha,heel herkenbaar die periodes. Ik zit ook in tricot-periode,ik steek de schuld op mijn overlock ;)
    Wel hele leuke dingen die je gemaakt hebt. En prachtige stofkeuze !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh heel mooi!! IK krijg er ook zin in om wat met tricot te gaan werken, als ik jouw creaties zo zie. Die jumpsuits zijn ook heel leuk om cadeau te geven (want mijn dochters zijn daar nu wel wat te groot voor :) )Nu nog leuk tricot vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kleertjes!
    ik wil ook zo'n tricotperiode!
    waar koop je van die leuke tricotstofjes? vooral die van roodkapje vind ik geweldig
    zus

    BeantwoordenVerwijderen