maandag 12 november 2012

Kleine meisjes

Af en toe is het als zonenmoeder ook wel eens fijn om iets voor een meisje te maken.
Ik was dus supercontent toen ik het geboortekaartje van kleine Nore in de bus kreeg.
Prachtige naam vind ik dat trouwens, en goed passen bij de naam van haar grote zus, Rune.
Ik dook meteen de stoffenkast in en vond nog een leuk stofje dat ik ooit kocht bij Bambiblauw.

Voor baby Nore maakte ik een kleedje, en voor grote zus Rune een rokje in hetzelfde stofje.
Veel plezier ermee meisjes!




5 opmerkingen:

  1. daar gaan de zusjes mooi mee staan. Zal menig foto halen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt, mooi stofje en mooie kleur combinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalige patroontjes zijn het, stofje is ook zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi !!! Ik herken het gevoel trouwens helemaal en geniet er ook telkens van als ik als zonenmoeder eens een echt meisjesstofje en/of -patroontje door mijn handen mag laten gaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen