woensdag 12 december 2012

Nieuwe labels

Dit is één van de laatste creaties met het oude label, want binnenkort heb ik echte 'Supermam' labels.
Allemaal dankzij mijn nichtje! Zij is grafisch ontwerper en heeft mij al enkele prachtige ontwerpjes doorgestuurd. Ikzelf heb altijd een hoofd vol ideeën, maar kan ze niet uitwerken omdat ik niet zo handig ben met Illustrator.

Vanaf maart gaat kleine Boris 2 dagen per week naar de crèche en heb ik tijd om een cursus Illustrator te gaan volgen. Misschien ontwerp ik dan ook eens zelf een stofje...

Nog even geduld en dan kunnen jullie het nieuwe logo en label bewonderen, maar eerst nog het kleedje dat ik maakte voor een klein meisje, Marie.





13 opmerkingen:

  1. Wauw mooi, met die stofjes. Nu ben ik wel heel benieuwd naar het nieuwe logo en label :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik vind dat stofje geweldig...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo'n schoon setje!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kleedje voor kleine Marie. En ge maakt mij nieuwsgierig naar dat label van u! Waar laat je ze drukken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht het hier eens te proberen, maar als er betere suggesties zijn...
      http://www.worldwidelabel.net/

      Verwijderen
  5. Echt wel heel mooi ! En dat girafke erbij,om van te smelten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi. Leuk ook dat girafje in dezelfde stof erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi! zowel stofje als uitvoering. welk patroon is dat van dat kleedje? ben op zoek naar zoiets...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is een oud patroontje dat ik nog had liggen. Maat je kan wel iets gelijkaardig vinden bij de droomfabriek.( wel iets smaller model)

      Verwijderen
  8. Zo'n mooi stofje ... en die rammelaar blijf ik gewoon zo "cute" vinden :-)

    BeantwoordenVerwijderen