vrijdag 21 december 2012

O denneboom...

Ik hou van de kerstdagen. Veel familie, veel bezoek, gezelligheid en veel cadeaus!
Enkel de cadeaus gaan kopen was dit jaar iets moeilijker, ik had absoluut geen zin om in de shopdrukte uren te gaan aanschuiven aan een kassa met Boris erbij.  Gelukkig bestaat het wereldwijde web en kon ik online veel bestellen. Natuurlijk doen we die bestelling zoals altijd goed op tijd, ahum, en hopen dat er maandag nog enkele toekomen...

De kerstboom versieren is ook altijd spannend sinds we kinderen hebben, dit jaar is er maar één bal gesneuveld. In onze boom hangen allemaal verschillende kerstballen, ik koop (of krijg) er elk jaar enkele bij.



Vorig jaar kreeg ik van mijn oma een oud glazen koffiepotje cadeau, die kocht ze zelf 50 jaar geleden en nu hangt hij hier te schitteren.


We hebben er dit jaar ook een nieuwe engel bij, heilige Guus. In de crèche maakten ze van onze grootste bengel toch een engel!


2 opmerkingen:

  1. Ik bestelde ook zo goed als alles online. Handig hè.
    Pracht van een boom!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heilige Guus is schattig. En kadotjes lkopen, zucht... dat moet ik morgen nog gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen