maandag 14 januari 2013

De ofantjes

Ons Guusje is helemaal in de ban van olifanten.
Hij doorzoekt alle speelbakken op zoek naar olifanten, combineert die van duplo, playmobil en alle anderen die hij kan vinden zodat hij een hele collectie heeft. Zelfs Boris is zijn speelboogolifantje kwijt.


Ook mijn oude roze olifantje dat ik terug vond op zolder werd in beslag genomen.


Met de plasticine wordt er nog maar 1 ding gemaakt...


En 's avonds voor het slapengaan krijgen ze allemaal een zoen, gaan mee naar boven en slapen naast Guus zijn bedje. Toen ik de kamer schilderde maakte ik dus duidelijk de juiste keuze door een olifant op de muur te schilderen, misschien komt de obsessie daardoor?
We zijn ook heel blij met ons abonnement van de zoo waardoor we regelmatig onze grote vrienden eens in levende lijve kunnen gaan bewonderen. Ik moet je niet uitleggen hoe mijn middelste zoon dan reageert zeker?! Iedereen geniet mee van zijn enthousiasme als hij zijn beste vrienden ziet!


Ik heb dan ook niet lang getwijfeld over de stof waarmee ik een truitje zou maken voor Guus.







6 opmerkingen: