maandag 14 januari 2013

Laatste pakjes

Gisteren hadden we ons laatste nieuwjaarsfeestje, dus nu kunnen de zelfgemaakte cadeautjes eindelijk getoond worden.

Voor nichtje Kaat maakte ik een kleedje.


Vorige week werd mijn petekind al 1 jaar. Het is echt een supervrolijk bazeke, altijd content en goedgezind. Je wordt er zelf blij van als je hem bezig ziet.
Voor mijn lieve Vic maakte ik een kruippak met deze leuke stof van Bora en ook nog een stoffen speelbal (waar ik geen foto van heb)


Ieder jaar trekken we bij de schoonfamilie ook naampjes voor kerst. Ik trok de naam van mijn schoonzus en had het geluk dat ze op haar lijstje een fietszadelhoesje had staan. Het patroontje daarvoor vond ik in dit boek.


En ik was niet de enige die zelfgemaakte cadeautjes uitdeelde. Nonkel Sam maakte deze prachtige poppenkast (en ik de gordijntjes).



7 opmerkingen:

  1. Eén voor één mooie stukken.Creatieve familie zo te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai ! Ben echt onder de indruk van zoveel moois !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een sjieke poppenkast! En wat een sjieke naaisels! Ik ben momenteel helemaal into tricot en bewonder dus vooral je kruippakje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig jurkje! Welk patroontje heb je hiervoor gebruikt en vanaf welke maat is dit? Ik ben namelijk zwanger van mijn eerste dochtertje en vind niet echt patroontjes in kleine maten.
    Alvast bedankt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Patroon heb ik ooit eens overgetekend van een bestaand kleedje, maar op de blog van de droomfabriek kan je wel kleine patroontjes vinden dacht ik. Proficiat trouwens met de zwangerschap en geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen