dinsdag 1 januari 2013

Nieuw jaar, nieuw logo

Ik wens jullie allemaal een supernieuwjaar met supercreaties!

Ik begin het nieuwe jaar met een nieuw logo en kledinglabels, ontworpen door mijn lieve nichtje.
Ze heeft heel goed aangevoeld wat ik precies wou, maar dat komt misschien omdat we maar één weekje schelen en we samen van in de wieg zijn groot geworden.
In die wieg moesten we wel gescheiden liggen, want we trokken elkaars haar uit, maar voor de rest zijn we dikke vriendjes gebleven!
Nog eens héél erg bedankt nichtje, ik ben er echt supercontent mee!

7 opmerkingen:

  1. Happy new year!
    Amai wat een super mooi logo!

    Zij mag voor mij ook 1 ontwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gelukkig nieuw jaar en prachtige logo's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi logo! Dit is alvast een zeer creatief begin van het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die naaifee op die laatste tekening: love it! In mijn dromen zie ik er ook zo uit als ik naai. Helaas ik de realiteit iets minder vlot :-)

    BeantwoordenVerwijderen