woensdag 9 januari 2013

Schatten op zolder (deel 1)

Omdat mijn broer nu ook het ouderlijke nest heeft verlaten, besloten mijn ouders om de zolder eens volledig leeg te maken.
Wauw! Wat een mens allemaal verzameld op 30 jaar tijd!
Maar ik vond het helemaal niet erg om te helpen want er kwamen nog enkele leuke spullen en vooral een heleboel herinneringen naar boven.
Zo vond ik bijvoorbeeld mijn allereerste naaimachine terug. Ik denk dat ik een jaar of zes was toen ik dit kreeg, en het werkt nog!
Vanaf nu kunnen mijn zonen dus ook beginnen prutsen met stof.


Ik vond ook mijn eerste boekentasje terug. Schattig, niet?


Nog wat oud fisher-price speelgoed


en enkele spullen die nog van mijn mama zijn geweest.


Het is ook duidelijk dat ik héél veel moeite heb om iets weg te gooien en bijgevolg dus mijn eigen zolder aan het vullen ben... Ach, dan vinden mijn kinderen misschien later wat schatten terug.


5 opmerkingen:

  1. oh, zo leuk dat machientje! Mijn moeder is deze week ook begonnen met de zolder op te rommelen. Maar ze denkt dat het naaimachientje er niet zal tussen zitten. Een letterbak inclusief inhoud ga ik vanavond wel al inspecteren...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar, ik verzamel ook schatten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoezig naaimachientje! Die is zelfs al mooi puur als decoratie.

    Vlijtig Liesje

    BeantwoordenVerwijderen