vrijdag 8 februari 2013

Howdy!

'Mijn juf zegt dat je geen wapens mee naar school mag nemen'...
(5 minuten later) 'Mamaaa, is een lasso een wapen?'

Vandaag ging cowboy Bas carnaval vieren op school, er werden gisteren pannekoeken gebakken en natuurlijk ook een outfit in elkaar genaaid.
Ik had al een hele tijd dit leuke cowboy stofje in de kast liggen en zag nu de kans om er een leuk hemdje mee te maken.
De chapsbroek maakte ik uit nepleer van bij Pauli.
Guus ging verkleed als kleine Robin Hood, maar had niet zoveel zin in een fotosessie als zijn broer.





11 opmerkingen:

  1. Zooooo....eventjes een hemdje in elkaar genaaid.....knap, ECHT HEEL KNAP!
    Ooit hoop ik ook een hemd te kunnen maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, Linde zei ook: een boog mag ik niet meenemen he mama? We mogen geen spulletjes meenemen...
    Het is ne ferme cowboy, met zijn hemdje en zijn chaps!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig! en wat goed dat het patroontje doorloopt van de huifkar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Mijn zoon kon niet kiezen tussen piraat of bouwvakker, dus ging hij deze morgen als beiden naar school...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi :-) en het stofje loopt mooi door. knap seg.
    Michael Miller stofkes zijn mijn favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knappe cowboy. Jou blog moet ik volgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat is heel knap gemaakt. de tekening loopt mooi door. die is gelukkig hé, dat zie je zo.

    BeantwoordenVerwijderen