woensdag 27 februari 2013

Klavertje vier

Mijn naaikamer doet hier ook dienst als strijkkamer.
Vroeger deed ik de strijk beneden in de living, maar dan gebeurde het vaak dat de strijkplank een ganse week bleef staan zonder dat er gestreken werd.
Ik moet bekennen dat sinds de strijkplank boven in de naaikamer staat de verleiding groot is om achter de naaimachine te kruipen in plaats van achter het strijkijzer.
Zo is ook weer dit kruippakje ontstaan, terwijl kleine Boris een namiddagdutje deed ging ik even de stapel strijk bijwerken. Maar toen ik dit klavertje vier stofje zag blinken in de kast kon ik er niet aan weerstaan.
En toen mijn jongste spruit wakker werd lag er een gloednieuw kruippakje klaar.



25 opmerkingen:

  1. Geweldig!!!
    Dat zou ik nu ook eens graag willen kunnen maken se.....
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. *smelt* supergeslaagd, ik krijg meteen zin om iets te maken voor mijn buikbewoner...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi! Het is toch echt zijn grote broer aan het worden he?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is dus net de reden waarom ik mijn strijkplank niet naar mijn naaikamer verhuis:)
    heel mooi pakje zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jawadde, ofwel slaapt uw venteke super lang, ofwel stikt gij als een sneltrein! Mooi en schattig:kortom echt geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik heb dat pakje ondertussen al zo vaak gemaakt dat het mij lukt op 3 kwartier ;-)

      Verwijderen
  6. Een prachtig ventje in een prachtig pakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. amai, zo mooi, dat zou ik ook graag kunnen maken( en vooral zo snel kunnen :-) ) hoe zet je die drukknooptjes in?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze zijn kamsnaps, ik heb daar zo een soort tang voor (kan je samen met de kamsnaps bestellen)

      Verwijderen
  8. Op drie kwartier? Amai, dat zie ik mezelf niet doen. Heel tof gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Om op te eten! Superschattig baasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk pakje-en kind natuurlijk. Drie kwartier? wow.. en nog jaloerser ben ik op de strijk/naaikamer... ik verhuis elke avond mijn naaimaschines (vanuit de slaapkamer tevens ook de babykamer :( )naar de keuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zooo knapzeg.en wat een mooi zoontje. die staat daar prachtig mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig en wat een schitterend stofje! Waar heb je dat vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief jongetje om te zien in dit pakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. amai, zo'n schoon kindje! Schattig in dat pakje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 3 kwartier, geweldig! Met een overlock dan toch?

    BeantwoordenVerwijderen