donderdag 14 februari 2013

Kleine valentijntjes

Onlangs vroeg een vriendin me om een nachtkleedje te maken. Niet voor haar of haar dochter, nee, om cadeau te geven met valentijn.
Haar achtjarige zoon heeft namelijk een vriendinnetje. Tja, tegenwoordig begint dat al vroeg precies.
Dat vriendinnetje is helemaal zot van olifantjes (van waar kennen we dat), dus haalde ik het laatste stukje olifantenstof boven om er een nachtkleedje mee te maken.
Nu heeft onze loverboy een op maat gemaakt valentijnscadeautje voor zijn vriendinnetje, schattig toch!

4 opmerkingen:

  1. geweldig! Zowel van het idee er achter, als het kledingstuk. Denk dat mijn dochter zo iets ook wel leuk zou vinden! Zet ik bij op mijn planning...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo tof! En eerlijk, ik zou toch verschieten als Lilith op haar achtste al een valentijnscadeautje zou krijgen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel erg chattig en vooral mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen