maandag 11 maart 2013

Post uit Hong Kong!

Vandaag maakte de postbode mij superblij, ik kreeg namelijk een pakketje uit Hong Kong!
Ik bestelde labeltjes met het nieuwe Supermam logo.
Het contact verliep vlot, ik mailde gewoon alles door en kreeg snel antwoord dat de bestelling in orde was. Enkel de verzending liep niet zoals gepland.
Het pakketje was volgens het trackingnummer na 2 weken al in België, maar ik kreeg het niet toe. Blijkt dat het gewoon 6 weken bij de douane had vastgezeten en je daar weinig aan kan doen.
Ik kon het natuurlijk niet laten om al een babykleedje te maken met het nieuwe label erin, en ik moet zeggen dat ik de labels echt geweldig vind, ik ben er supercontent mee!
Het patroon van het kleedje is een A-lijntje dat ik bovenaan breder maakte en rimpeltjes in legde.



17 opmerkingen:

  1. wat een schattig kleedje! en die labeltjes mogen er zeker zijn, net als dat knappe logo van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sjieke dinges, en héél mooi stofje! (love petit pan!)
    Dus, mijn dochter verjaart morgen ;-) (voor het geval je die labels nog eens wil testen he...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof hoor....zowel het jurkje als de mooie labeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie labels en even schattig kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, die labels, en dat stofje... super

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk,altijd spannend die post uit hongkong hé :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, ik ben helemaal jaloers op je labeltjes! Maar hoezo uit Hongkong? Ik kom op internet niet verder dan nederlandse en belgische sites,en zo mooi als die van jou ben ik nog niet tegengekomen. (Ben trouwens net nieuw hier op je blog, maar toen ik las dat je net als ik een mannenhuishouden hebt werd ik erg nieuwsgierig)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij worldwidelabel heb ik ze besteld, veel goedkoper dan in Belgie of Nederland. En zeer goede service en kwaliteit!

      Verwijderen
  8. Ik zie hier dat ze van world wide label komen :-)... Maar ik zie dat je 3 verschillende soorten hebt, in om in te naaien, en groot en klein om tss de naad te naaien. Hoe heb je dat uitgelegd :-)?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel, ik heb eigenlijk foto's gestuurd met wat ik wou.
      Maar de engelse termen zijn als volgt:
      -straight flat label
      - center folded label
      -small center folded label
      Daarmee hadden ze snel begrepen wat ik bedoelde, en ze sturen je ook altijd een voorbeeldje door.

      Verwijderen
  9. Ik heb ook net een bestelling gedaan bij worldwide label. Moet ik mij nog aan extra douanekosten verwachten? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, ik heb geen extra kosten gehad.

      Verwijderen
  10. Hoi

    Brutaal vraagje, wat zijn de kosten voor deze labels?
    Moet je een pdfje aanleveren met logo

    Gr zus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier kan je de prijzen terugvinden. Valt een beetje te zien hoeveel kleuren enz...
      http://www.worldwidelabel.net/shop/bycategory/11/3-colors-text-woven-label

      Verwijderen
    2. Ja, je moet inderdaad een afbeelding meesturen, ze sturen je dan eerst een voorbeeldje hoe het eruit zal zien.

      Verwijderen