vrijdag 29 maart 2013

Zonenpatronen

Ik heb er hier drie stuks van rondlopen en denk dus dat ik mezelf wel als een rasechte zonenmoeder mag beschouwen. Soms heb ik het gevoel dat ik drie verschillende moeders tegelijk moet zijn, want elke zoon heeft hier een andere aanpak nodig.
Zoon 1 is zeer gevoelig aan commentaar of tegenslag, terwijl zoon 2 zich van niks iets aantrekt en al lachend door het leven gaat. Zoon 3 is een kleine observator, altijd rustig en stil aan het kijken wat de andere twee aan het doen zijn.
Die verschillen maken het natuurlijk ook zo mooi en boeiend om mama te zijn.

Qua leuke zonenpatronen was het vroeger nogal povertjes, gelukkig kreeg deze madam het geweldige idee om zonenpatronen te gaan maken.
Je ziet hier zoon 2 met een Jacob en een Charlie, ik kan niet wachten tot het nieuwste ontwerp 'Bas' er zal zijn!










 

16 opmerkingen:

  1. ah ja he, een Bas voor uw Bas moet er nog komen he!
    Hij staat er goed mee, met die Charlie en die Jacob. Denk dat mijn zoon er niet mee zou staan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! vraagjes :) welke stof heb je gebruikt voor de Jacob? Ik zou er dringend eens aan moeten beginnen voor mijn zoon. Gisteren sneuvelde de laatste broek zonder kniegaten... En ook: waar heb je je naamlabels en zij-tags besteld?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig! ik vind het bijna jammer dag ik geen zoontje heb, al lopen mijn meisjes ook rond met charlie en jacob :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er is en supermam voor nodig om dat dan zo mooi en netjes te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar seg, uit een boekje die zoon van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een waanzinnig leuk shirtje, dat stofje ook. Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, de Charlie én de Jacob. Hier ligt er ook van elks eentje geknipt. Ik ga er ook eens werk van maken om hem ineen te naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi samen die jacob en die charlie, ze passen perfect bij elkaar.
    Kan zo in een boekje ;-)
    Mijn charlie patroon ligt geknipt klaar voor de zoon, je hebt me zin gegeven om er verder aan te werken.
    Waar heb jij je labeltjes gehaald? Ze zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, de labeltjes komen van bij worldwidelabel

      Verwijderen
  9. Super! Ik heb hier ook de patroontjes want heb hier ook 3 zoontjes rondlopen (5,3 en 1) met gelijkaardige karaktertrekken ;-)...

    Mag ik je vragen waar je jouw labeltjes hebt laten maken? Professioneel!

    Succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh, prachtig!!! En wat een schoon stofje, waar heb je dat vandaan? Hier namelijk ook een brandweer-fan!

    BeantwoordenVerwijderen