zondag 12 mei 2013

Pure verwennerij

Ik werd vandaag weer serieus verwend door mijn mannen!

Bas had mij de voorbije dagen al enkele tips gegeven over zijn moederdagcadeau.
Het is iets in een potje, je kan het eten, het is van aardbeien en misschien ook van rabarber gemaakt, je moet geen confituur kopen deze week, lust jij aardbeiensap,...?
Nee, ik wist echt totaal niet wat ik ging krijgen van Bas, ahum.


Guus verklapte enkel dat hij bolletjes had gemaakt voor mama, en nu begrijp ik wat hij bedoelde.
Hij zette zijn vingerafdruk in een bolletje van klei en daarvan werden oorbellen gemaakt, prachtig!


Van kleine Boris kreeg ik een mooie wasknijper met een prachtige foto en een roosje eraan, zo lief!


En dan de papa zijn cadeau. Meestal gaat hij voor juweeltjes, bloemen of een boek, maar deze keer liet hij zich echt serieus gaan en gaf mij zomaar even een nieuwe naaimachine cadeau!
De laatste tijd werd er nogal veel gevloekt op mijn Singertje, een machientje dat al enkele jaren dienst deed maar nu niet meer zo goed kon volgen. Ik denk dat de motor niet echt gemaakt was voor de hoeveelheid stiksels die hier wekelijks vanonder de machine rollen. Met lelijke stiksels ,veel losmaakwerk en lawaai tijdens het stikken tot gevolg.
Dus de man vond dat ik iets nieuws verdiende, al vind ik het wel een veel te groot cadeau gewoon voor moederdag.
Alle goede vaderdagtips zijn dus al welkom want het zal niet makkelijk zijn om dit te evenaren.

12 opmerkingen:

  1. De papa kan vast niet evenaren wat mama allemaal doet... 't is dat je dit verdiend hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw seg jouw dag kan alvast niet meer stuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, de peutertjes maakte vorig jaar dezelfde leuke oorbellen, vind het nog steeds spijtig dat Gijs net na moederdag is ingestapt. Ik zal het nog eens heel lief aan de meester moeten vragen zeker??? en wauw, zullen we van man wisselen? Die van mij denkt daar niet aan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n leuke cadeautjes! Die oorbellen zijn superorigineel. Ik kreeg een dikke 2 jaar geleden ook een Bernadetje voor mijne kerstmis ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pure verwennerij!!! Maar dat hoort ook op een dag als deze.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk allemaal! Is het een B330?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel fijne cadeautjes en zo'n lieve mensen om je heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Net op je blog terecht gekomen via Bambiblauw! Zo leuk seg!
    ik ga je volgen
    www.leukewereld.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zijn vaderdag cadeau is waarschijnlijk het feit dat jullie kinderen er altijd fantastisch uitzien voor weinig

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier ook leuke zelfgemaakte knutselwerkjes van mijn 3 zoontjes gekregen en de zogezegde geheimdoenerij er rond, zalig!
    Als tip voor vaderdag ( niet dat het aan een echte bernina kan tippen :-) ) een goei koffie machine. Als hij dat nog niet heeft ten minste?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een schoon toiletzakje/gsm zakje maken voor vaderdag met uw nieuw machientje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha dat is inderdaad ne sjieke cadeau!
    Voor vaderdag kan je hem iets maken met je nieuwe aanwinst?!

    BeantwoordenVerwijderen