donderdag 30 mei 2013

Regentherapie

Ik had ook liever wat in de tuin gewerkt, barbeques georganiseerd of een boekje gelezen in de zon, maar het lenteweer in België is maar voor één ding goed, veel tijd om achter mijn naaimachine te zitten.
Er werden dus allerlei zonnige spullen gemaakt, de ideale regentherapie.

Playsuit voor mijn metekindje Vic, want stel dat er toch nog eens een zonnige dag komt.




Fleurig pandarokje voor Tim zijn petekind Jorinde, omdat ze zot is van panda's.


Kleurrige zeverlapjes op vraag, voor de dochter van een vriendin.


11 opmerkingen:

  1. Laat de zomer maar komen zou ik zo zeggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, laat de zon maar schijnen.
    Waar heb je het patroontje gevonden van die leuke zeverlapjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon de bovenkant van een koekaslab genomen en dan in een punt getekend ;-)

      Verwijderen
  3. Mooi zeg! En welk stofje gebruikte je voor de achterkant?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De achterkant is gewoon spons, heb er ook al gemaakt met badstof maar die zijn iets te dik voor de zomer vind ik (alhoewel, zomer?!)

      Verwijderen