maandag 17 juni 2013

7 vette jaren, 7 magere jaren?

Vandaag is het weer feest ten huize Supermam, mijn superman en ik zijn vandaag namelijk al 7 jaar getrouwd. Ondertussen zijn we 3 kinderen en 12 kilo verder.
De man vermagerde vorig jaar zomaar even 15kg, hij volgde daarvoor het Pronakal dieët, beter bekend als het 'Bart De Wever dieët'.
Ikzelf deed toen niet mee omdat ik nog borstvoeding gaf en niet zo voor die zakjes proteïnen ben, maar nadat ik het boek 'de voedselzandloper' had gelezen vond ik dat het tijd was om ook weer wat gezonder te gaan eten. Het is geen dieetboek, maar gaat over gezonde voeding.
Ondertussen ben ik al 3kg kwijt en hoop ik na 7 vette jaren huwelijk op 7 magere ;-).

Dit weekend maakte ik een cadeautje voor het zoontje van een vriendin, Guus mocht het jullie even showen maar had daar duidelijk geen zin in!





Maar als grote broer wat leukere accessoires in zijn handen komt duwen lukt het wel om wat vrolijker te zijn!




Patroon: Apple
Stof: Bambiblauw

20 opmerkingen:

  1. Gustje toch... hij had echt geen zin en 't is nochtans zo'n schoon hemdje!
    - geef mezelf een sjot om ook eens aan de magere jaren te beginnne ;) -

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n mooi hemdje! Ik ben vooral al aan het spieken wat leuke jongensstofjes zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n mooi hemdje ! en mooi (= heel herkenbaar) in beeld gebracht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi hemdje! Ik ben ook verliefd geworden op dat stofje: ben een rokje ermee aan het maken en het is bijna af. Ik kijk er al naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, zeg! En fijne foto's (ja, ook die met het beteuterde snoetje, zo herkenbaar)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schatteke laten we hopen dat de Magere jaren alleen maar betrekking hebben op ons gewicht he...ik zie jullie allemaal heel graag met zo'n leuk gezin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi! En <3 die derde foto. Zo herkenbaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi hemdje! Hier vierde ik 10 jaar samen met 10 kilo minder, nog 15 te gaan... Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi......zowel het hemdje als de foto's!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hemdje en dat prachtige foto's. Welk stofje is het?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi hemdje in een heel mooi stofje!

    madebyelke.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen