donderdag 27 juni 2013

Mini babykleedje

Ooh wat vind ik het vandaag spijtig dat ik geen piepklein babytje meer in huis heb. Ik maakte namelijk een cadeautje voor een pasgeboren meisje en vind het altijd wel leuk als ik het eens kan passen.
Het kleedje is maat 1 tot 3 maand dus onze Boris kan ik er niet meer inkrijgen. Want ja hoor, af en toe worden mijn zonen gedwongen om even een kleedje of rokje te passen, gewoon om eens te kijken of het wel goed valt. Ik maakte de 'Itty bitty baby dress', schattig kleedje en nog snel klaar ook!



9 opmerkingen:

  1. Dit is volgens mij het allermooiste babykleedje dat ik ooit gezien heb. Love het stofke én de combi met het rood!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ongelooflijk mooi gemaakt!

    madebyelke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig zeg, en een prachtig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, super mooi, ik vind de kleurencombinatie fantastisch. Leuk patroontje ook trouwens, das weeral gepined.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kei schoon! Ik heb dit jurkje ook al gemaakt voor een baby, het is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OooooH, wat een zalig stofke!!! Echt een kei knap jurkje!!!

    Ps: Ik heb een giveaway met allerlei retro getinte spulletjes op mijn blog, waag je kans , zou ik zeggen!


    http://cowboysendindianen.blogspot.be/2013/06/kadootjestijd_25.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh, schoon! (en lief en schattig en ...)

    BeantwoordenVerwijderen