zaterdag 1 juni 2013

Ridders op de kabouterberg

Vandaag was het feest! Neefje Daan werd 3 en dat gingen we vieren op de kabouterberg in Kasterlee. We hadden geluk met het weer, namen enkele dekentjes, wat zandspeeltjes en natuurlijk onze cadeautjes mee.
Ik maakte een ridderkleed met als basis dit patroon en een ridder t-shirt.
Daan genoot van zijn feestje, hij liep de hele namiddag verkleed als ridder rond en beleefde stoere avonturen met zijn neven.
Bas had vorige week riddertornooi op school. Ze maakten zelf een schild en een helm, dus hij kreeg ook een nieuw ridderkleed.



9 opmerkingen:

  1. Dt zal wel zijn dat hij zich geamuseerd heeft! Ik denk dat ik jullie elk volgend est ook ga uitnodigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ridderkleed is zeer goed gelukt! en het t-shirt is moooi! Is het een bora-stofje?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. merci voor de tip, onze Matt gaat volgend weekend ook naar een ridder feest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi! dat ga ik onthouden om ook eens te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kabouterberg? Daar praktisch in mijn achtertuin? Dat doet het altijd goed bij de kleintjes hé! En zulk een stoere ridder tussen de kabouters, dat moet zeker kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen