maandag 3 juni 2013

Toeval

Soms is de wereld toch klein, en leer je mensen per toeval kennen.
Zo gebeurde dat ook met een mama aan de schoolpoort. Via haar broer op facebook kwam ze bij mij terecht. Ik kende haar broer van vroeger en zag haar al regelmatig aan de schoolpoort, maar zonder facebook zouden we nooit de link gelegd hebben.
Zo zag diezelfde mama ook dit kleedje op facebook verschijnen en vroeg mij om voor haar dochter ook eentje te maken.
Met veel plezier natuurlijk, ik ben altijd blij als ik eens iets voor een meisje mag maken!


 
Met deze sneeuwitje en kabouters heb ik vroeger nog gespeeld, ik vond ze onlangs terug op de zolder van mijn ouders en vond ze wel leuk bij dit stofje passen.

9 opmerkingen:

  1. Dat stofje blijft een prachtexemplaar!! Knappe foto's, zeer origineel met Sneeuwwitje en haar dwergen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi, k zie er zo al een schattig klein meisje in rondhuppelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik dit ook graag willen maken ik dezelfde stof gekocht maar niet hoe ik eraan moet beginnen!zou jij me kunnen helpen?

    BeantwoordenVerwijderen