donderdag 4 juli 2013

Vandaag

Vandaag is de vierde dag van de vakantie. Het is hier rustig thuis, de oudste zoon is namelijk mee met oma en opa naar zee. Guus houdt zich dus flink bezig met al het speelgoed van grote broer waar hij normaal nooit mag aankomen.
Vandaag is ook de eerste dag Werchter, het festival hier in onze achtertuin.
Ik was vergeten om gisteren boodschappen te doen en belandde dus tussen de vele festivalgangers die met zijn allen hun voorraad aan het inkopen waren.
Vandaag was ook de dag dat we een telefoontje kregen van aan de zee dat begon met:"Het is allemaal in orde hoor, maar Bas moet iets vertellen."
Bas is samen met zijn neefje aan zee, die twee waren nogal wild aan het spelen en Bas belandde met zijn oog op de punt van een metalen frame. Gelukkig was de wonde net naast zijn oog en handelde de oma zeer rustig. Tja, ze heeft ook drie zonen in huis gehad vroeger, dus is wel wat gewoon. De wonde werd geplakt, er werd gekeken of het oog niet geraakt was en Bas heeft hopelijk weer een lesje geleerd, 'Niet met je sokken op parket lopen.'

En vandaag werd er ook een nieuw hemdje getest voor Boris. ik gebruikte model 13 uit de Knippie 07/2013. Makkelijk modelletje en snel klaar maar ik ben toch niet helemaal tevreden met het resultaat. Ik vind het een beetje teveel op een pyama lijken, niet?




 
Stof: Bambiblauw
Model 13 Knippie 07/2013

18 opmerkingen:

  1. Misschien is het de paspel dat je aan een pyjama doet denken? Ik vind dat altijd straf dat ze voor geen geld pyjama's kunnen maken met overal paspel rond... Maar het is wel een heel schoon hemdje, pyjama of niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht bij de eerste foto ook meteen dat het een pyjama was....oeps!
    Volgens mij ligt dat aan de afgeronde hoeken van de kraag!
    T is wel heel mooi.....en duidelijk piekfijn afgewerkt!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan met dat rode paspel, pyjama of niet het staat hem leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. supermooie pyjama :-) 't komt door de paspel denk ik ... maar wel hééééééél mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. idd beetje pyjamagevoel, maar wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Idd, ik denk dat het de combi paspel en soort kraag is dat het pyjama-gevoel geeft, maar het is wel heel mooi. En zo vlak bij dat oog, ai seg, gelukkig kwam het goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, het is idd de paspel die er een pijama-look aan geeft, toch heeeel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk ook door de paspel maar op zich staat hij er wel schattig mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie er eigenlijk helemaal geen pyama in... Héél mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. neen geen pyjama gevoel, ik zou het zo kopen, is het moeilijk want staat op mijn lijstje(kon me op vakantie niet houden keer een knippie te kopen hahaha) dus tips zijn welkom

    BeantwoordenVerwijderen
  11. eu pyjama? Niet echt. (allez onze pyjama's zien er toch helemaal anders uit)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik begrijp niets van die knippieuitleg he
    zal maar gewoon beginnen knippen en hopen zeker :))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig hemdje bij een prachtig manneke. mss lijken de pyjama's wel op hemdjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nee! het lijkt niet op een pyjama! (wilde dat ik zo'n pyjama had ;-)) het staat hem erg tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is prachtig, ik wil dit ook leren maken!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen