maandag 26 augustus 2013

30

Het is al een tijdje geleden dat er hier nog iets geschreven werd, de reden daarvoor is de fantastische vakantie die wij samen hadden! Het was de eerste keer dat ik een ganse vakantie thuis was en er dus geen opvangstress was. Bas ging soms eens bij een vriendje spelen of naar de speelpleinen, maar niks was verplicht. Af en toe was het wel druk met 3 bengels thuis, maar oh zo plezant.
We gingen ook op reis, naar Frankrijk. En ook daar hadden we een geweldige tijd samen, zo goed dat we volgend jaar gewoon terug gaan.
Daar op onze berg aan ons zwembad vierde ik mijn 30ste verjaardag, mijn jongens zorgden voor taart en dachten zelfs aan Spidermanvuurwerk. Ik had mij geen beter feestje kunnen indenken.
Ik laat jullie even meegenieten.










 
 
 

5 opmerkingen:

  1. is dat de gorge du Verdon? Daar zijn wij net van terug... Zalig moet dat zijn: een hele vakantie zonder gehol en gepuzzel voor opvang... ik ben officieel jaloers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug!
    Het zag er een zaaaaalige vakantie uit, vooral die laatste foto, wat een uitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amaaai zo mooi ! Waar was dat ergens ??? Combinatie van de zee en een rivier ergens ???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was in de regio Var-Cote d' Azur. Inderdaad een beetje bergen, riviertjes, zee en leuke dorpjes. Goede variatie en ideaal voor met kids!

      Verwijderen
  4. Dat ziet er inderdaad tof uit. En nog een late hip hip hoera :-)

    BeantwoordenVerwijderen