zaterdag 7 september 2013

Astronouten scheuren

Nu de school terug is begonnen is het ook weer tijd voor verjaardagsfeestjes. Vandaag moest Bas gaan vieren bij één van zijn beste vriendjes.
In de vakantie kwam dat vriendje hier regelmatig eens spelen en ook een keertje logeren. Natuurlijk moest de kamer eerst verbouwd worden tot een kamp vooraleer ze daar zouden slapen.
Na enkele uurtjes zwaar gewerkt te hebben ging ik even kijken hoe het er daarboven uitzag.
Het was wel degelijk een keitof kamp, de jongens hadden mijn stoffenkast geplunderd en gebruikten ook de lichtgevende astronoutenstof die ik hier een tijdje geleden kocht. Omdat de afmetingen voor het kamp niet goed uitkwamen scheurden ze de stof gewoon in twee. Nadat ik even ontplofte vermoed ik niet dat ze nog ooit een stof van mij zullen aanraken.
Gelukkig scheurden ze redelijk recht en ongeveer op 50 cm zodat ik van één stuk nog een kussen kon maken voor het vriendje zijn verjaardag.



13 opmerkingen:

  1. Auwtsj, ze kunnen er maar plezier van hebben. Maar nu heeft het vriendje wel een superleuk kussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo ik zou ook om te ontploffen zijn geweest. Van mijn stoffen moeten ze ook afblijven. Het kussen zal een topper worden op dat feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ai, ja ... kan het me helemaal voorstellen ... superleuk die stof, nog nergens gezien (en ik surf héél wat webshops af, dacht dat ik ondertussen alles wel kende) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ge hebt dat goed opgelost!
    En dat vriendje zal het incident NOOIT meer vergeten nu hij een stukske van die coole stof in zijn bezit heeft....
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cool! Zo'n lichtgevende stof.
    Ik kan je vlammende woede wel begrijpen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi, voor het vriendje een aandenken, ze zullen het nooooooit meer vergeten! Wel erg leuk, die lichtgevende stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. waaaah! ik zou ook ontploffen!!! die stof ligt hier trouwens te wachten om pyjamabroeken te worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ik zou daar ook niet mee kunnen lachen! Maar gelukkig heb je er toch nog iets moois mee kunnen maken :-) . Fantastisch ook dat dat licht geeft! Ik wist niet dat zo'n stoffen bestonden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amaai, wat een verhaal ! Maar die astronautenstof is gewoonweg schitterend ! De zoon hier klaagde zelfs al eens dat zijn pyjama in de astronauten te veel licht gaf, zodat hij niet kon slapen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supertof dat stofje ! En wat een plezant verhaal, allez ja, achteraf kan je daar dan toch wel om lachen.

    BeantwoordenVerwijderen