vrijdag 6 september 2013

Plannen

Ik had zoveel plannen gemaakt voor de eerste week van september. Na twee maanden kids dacht ik deze week eens vanalles te doen voor mezelf.
Naar Pauli gaan bijvoorbeeld, of nog eens langs Hexagoon, Veritas en Hema.
Maandag werd iedereen naar school en creche gebracht dus begon ik aan mijn dagje alleen. Eerst ging ik langs Colette (een klein winkeltje in Baal) en kocht een voorraad knopen. Lang duurde dat niet want om 11u kreeg ik al telefoon van de creche om Boris te komen halen met koorts.
Lap, daar gingen mijn plannen.
Boris werd dus de ganse week thuisgehouden en gisteren bleef Guus ook een dagje thuis, ik heb de indruk dat het toch wel heel vermoeiend is voor hem om ganse dagen te gaan. (hij sliep tijdens de vakantie iedere namiddag nog 2 uur)
Ook Bas is 's avonds heel prikkelbaar, er mag niet het kleinste prulletje mislopen of hij barst in tranen uit. Iedereen moet terug even wennen aan het nieuwe ritme denk ik.
Deze week werden er dus enkel wat bestellingen afgewerkt en knoopjes gekocht.
Voor volgende week graag een nieuwe start met dezelfde plannen.




16 opmerkingen:

  1. oo, heel mooi die kleedjes!! En heel herkenbaar ook ... één dag verlof had ik deze zomer ... één dag ... en op die dag zat ik thuis met zieke vic ... that's life zeker :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo herkenbaar... Ik heb al een wenende dochter aan tafel gehad voor de zwemles die pas volgend schooljaar zal doorgaan, en een zeer boze zoon tegen dat het half zeven wordt. Zo vermoeiend die school. Ik kroop gisteren voor het eerst sinds een maand nog eens achter de machine. Deed deugd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleedjes :)

    Colette, ja dat ken ik, is bij wijze van spreken in mijn achtertuin.

    Hopelijk heb je volgende week meer tijd voor jezelf ;)

    MamaCin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar jij bent de supermam vandaar dat jij dit allemaal kan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe kleedjes! En veel succes met de tweede poging :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik begin stilaan ook te leren dat met een kind in huis gewoon heel weinig op voorhand te plannen valt... Tochwel mooie kleedjes hen je afgewerkt! Mag ik vragen waar je het patroon vandaan hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooh, prachtige kleedjes, zeg!! Echt wel supermam dat je die nog hebt kunnen afwerken met de kindjes in huis.
    Ik heb ook heel de vakantie met de 3 kindjes thuis gezeten en heb nu hier een berg werk klaar liggen die lag te wachten tot het terug school was. Maar met nog 1 baby in huis krijg je toch ook niet veel gedaan op een dag. Ik hoop vlug ook terug achter mijn machien te kunnen kruipen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Typisch! Ken dit soort tafereeltjes maar al te goed...je kleedjes zijn alvast wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die colette is dat ook een stoffen fournituren winkeltje
    ? want zou hier ook wel interessant zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schoon! Het eerste en laatste zijn mijn favorieten. Waar kocht je die vogelstof (laatste jurk)?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil ook wel eens weten waar je de vogeltjesstof kocht. Zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Supermam,

    Superleuke en schattige kleedjes die je afgewerkt hebt :) Ook gebruikte je toffe kleurencombinaties.

    Vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Supermam,

    Superleuke en schattige kleedjes die je afgewerkt hebt :) Ook gebruikte je toffe kleurencombinaties.

    Vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen