zaterdag 5 oktober 2013

Gedoopt

Ik had vandaag op het doopfeest van nichtje Kaat moeten zijn, maar ik bleef thuis met een ziek Borisje.
Vorige week kreeg hij een longontsteking, hij nam al enkele dagen antibiotica maar de koorts bleef rond de 40 graden. Ik heb dus met hem wat tijd in het ziekenhuis doorgebracht, hij kreeg extra zuurstof en het bloed werd onderzocht. Blijkt het een virale longontsteking te zijn waar de antibiotica niet voor helpt en hij zelf moet tegen vechten.
De papa zat op een congres in Parijs maar kon gelukkig snel terugkomen om de twee andere zonen op te vangen, en natuurlijk konden we ook rekenen op mijn schoonouders die altijd klaarstaan als we in de problemen zitten.
Gisteren steeg de koorts nog tot 41 graden, vandaag een klein beetje minder. Ik hoop dat hij nu zijn piek heeft gehad en het morgen weer wat beter gaat.

Vorige week vierden we Boris zijn doopfeest, en vandaag was het nichtje Kaat haar feest! Ik maakte een kleedje en mocht voor de eerste keer op zoek naar een poppenwagen.
Het werd een roze houten poppenloopwagen met witte stippen, echt leuk!



 En dan nog enkele sfeerbeelden van Boris zijn doopfeest en 'the making of' het doopkaartje.













 
 


5 opmerkingen:

  1. Hopelijk komt het snel goed met de koorts, heb het ook nog gehad met de kids, 3 of 4 dagen hoge koorts.
    Prachtig kleedje !
    Heerlijke sfeerfoto's van Boris zijn doopfeest, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was eventjes een rollercoaster, van groot geluk naar vervelende momenten.Hopelijk zijn jullie weer op weg naar een hoogtepunt!

    BeantwoordenVerwijderen