woensdag 23 oktober 2013

Koekjesknopen

Vorige week ging ik nog eens langs Hexagoon, helemaal alleen, zonder kleine kinderhandjes die overal kunnen aanzitten.
Ik denk dat ik er meer dan een uur rondsnuisterde, ongelofelijk wat je daar in al die schuifjes kan vinden. En volgens mij heb ik nog lang niet alles gezien, er liggen daar nog veel schatten om te ontdekken. Eén van mijn vondsten waren twee koekjesknopen, die kon ik absoluut niet laten liggen.
Ik gebruikte ze meteen om een salopette te maken voor Boris. Ik zocht tussen mijn stapel winterstoffen en vond nog een leuke ribfluweel waar de knoopjes mooi bij gingen.
Hij is er schattig mee, niet?
En dat huisje? Dat kreeg ik als kind van mijn tante cadeau, en ik moet zeggen dat de jongens daar alle drie nog graag mee spelen!







 



Patroon: Playsuit Oliver-S
Knopen: Hexagoon
Stof: Pauli

18 opmerkingen:

  1. Superlief!
    Ik heb Hexagoon leren kennen door mijn boekenmaatje, dat is zoals een snoepwinkel met de mooiste snoepjes aller tijden , zoveel dat je niet weet wat kiezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat snoetje! die knoopjes! dat salopetje! mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tis toch echt een schatje hoor die Boris van jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Smelt voor de stoelkesfoto... Wat een lieverdje!
    En natuurlijk een schoon salopette, maar mijn aandacht dwaalt af ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje, om op te eten (net als de knoopjes)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och, zo schattig, de knoopjes en de kleine Boris!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n schattige foto's! En natuurlijk ook een schoon salopetje, maar Boris steelt ongetwijfeld de show :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maar hoe schattig zit hij daar in die stoel zeg!
    En mooie salopette ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaa, echt om op te eten! Super geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo ongelofelijk schattig manneke!!! En zo'n mooie salopette, daar gaat hij heel de winter van kunnen genieten, met inderdaad prachtige knopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow wat een heel gaaf broekje is dit..
    Waar heb je dit mooie patroon vandaan..?

    BeantwoordenVerwijderen