dinsdag 1 oktober 2013

Zes.

Vorige zaterdag vierden we de verjaardag van onze Bas.
Zes jaar geleden werd ik voor de eerste keer mama, ik was meteen helemaal verliefd op dat kleine mannetje.
Net zoals zijn broer heeft hij een eigen karakter met soms wat speciale trekjes.
~bedenker van de naam 'Supermam', vroeg mij ooit: 'als ik een superheld ben, ben jij dan mijn supermam?'
~voelt zich enorm verantwoordelijk voor zijn kleinere broers
~kokhalst als Guus iets uit zijn mond haalt of wanneer hij snot ziet
~is een hele moeilijke eter
~raakt snel gefrustreerd als iets niet lukt
~denkt na over hoe alles juist in elkaar zit
~stelt veel te veel vragen en is enorm leergierig
~praat tijdens een autorit van een uur het volledige uur vol
~is heel voorzichtig en gevoelig voor kritiek
~houdt van fietsen, tennis, zwemmen en KLJ
~zot van Star Wars, lego en skateboarden
~wil vooral stoer en cool zijn



7 opmerkingen: