donderdag 2 januari 2014

Gestipte feesten

Het is hier nogal stilletjes de laatste tijd, jullie lazen al bijna een maand geen berichtje meer van mij.
Niet dat er niets gemaakt werd hoor, nee, er werd juist heel veel geproduceerd hier.
We deden enkele marktjes, kregen veel bestellingen en moesten zelf nog een aantal kerstcadeautjes maken.
Ik ga jullie niet alles tonen, want dan zouden we wel even bezig zijn, dus hier enkele van mijn maaksels.









Boris mocht weer eens model spelen voor een kleedje, maar grote broer was niet akkoord en greep snel in.



We maakten ook onze jaarlijkse kerstfoto, die we weer te laat bestelden en dus vandaag pas verzonden werd. Ik denk niet dat we ooit onze vorige foto zullen overtreffen, al heb ik al een leuk ideetje voor volgend jaar...


Eerder vertelde ik al dat Guus de windpokken kreeg en tegen dat die terug genezen was had onze Boris het zitten. Onze kleinste man had er veel meer last van dan zijn broer, helemaal vol stond hij.
En nachtrust, daar hadden we dus ook niet veel van de laatste maand.
Vandaag is het ook de dag dat mijn petekindje twee wordt, en hij viert dat... met windpokken.



11 opmerkingen:

  1. Mooie maaksels, vooral dat eerste kleedje vind ik super! Hier hebben de jongens ook vlak na elkaar de windpokken gehad, en Lukas die toen bijna 2,5 was, had bijna geen plekje gewoon vel over. Zielig zijn ze dan he.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie maaksels en wat zielig die waterpokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke foto, vast niemand die het erg vindt dat die pas wat later in de bus valt!
    En fan van het gestreepte dierenjurkje en het bloemenjurkje op jongensmodel ;) waren die stofjes nog ergens te krijgen of had je die al heel lang op de plank liggen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, zalig die afkeurende blik van grote broer :D Mijn zoontje heeft ook net de windpokken, tzit in de lucht blijkbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom terug. Je kleedjes zijn supermooi! En ocharme, die kleine ventjes met hun blaasjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo'n mooie creaties!
    en ocharme, de kindjes... hier zijn we (tot nu toe) gespaard gebleven van windpokken...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal fan van het eerste jurkje.
    Geweldig die afkeurende blik van de grote broer.
    Ach, ze kunnen er maar vanaf zijn van die windpokken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat eerste kleedje: WAUW!!! En al de rest ook natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad die foto van de afkeurende grote broer, heerlijk. Heb er goed om kunnen lachen.

    BeantwoordenVerwijderen