zaterdag 11 januari 2014

Stokpaardje

Vandaag vierden we feest, mijn petekindje Vic werd vorige week namelijk twee jaar.
We brachten een bezoekje aan museum M in Leuven, met enkele leuke opdrachten verstopt in een rugzakje gingen de kindjes op ontdekking langs de kunstwerken door het museum. Vooral de 2 oudsten hadden veel plezier op deze boeiende tocht.
Omdat mijn petekind zot is van beestjes maakte ik voor hem een stokpaardje. Hij vond het geweldig, en ook bij de andere kindjes had het succes, zelfs bij de oudsten.





Stof: Petit Pan
Patroon: Homemade Mini Couture (met enkele aanpassingen want ik vond het originele patroon te groot en dan wordt het paard te zwaar voor kleine kindjes)

17 opmerkingen:

  1. Super zo'n stokpaardje!! Hier word daar ook nog lustig op gereden.. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk cadeau! dat zou hier ook nog in de smaak vallen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo schoon! Maar hoe bevestig je die kop aan de stok? Ik ben daar altijd mee aan 't zwoegen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. héééééééééééééééél mooie gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Machtig! Vraag me ook wel af hoe je die kop aan die stok bevestigt :-)

    BeantwoordenVerwijderen