zaterdag 15 februari 2014

Bye bye baby's!

Vanaf deze week heb ik officieel geen baby meer in huis. Boris verhuisde in de crèche namelijk naar het peutergroepje.
Hij was er helemaal klaar voor hoor, ondertussen stapt hij al een half jaar, kan hij al redelijk goed alleen eten en bovendien verveelde hij zich tussen de kleintjes.
Ik vond het toch weer spannend om hem de eerste dag af te zetten tussen al die grote kindjes, maar toen ik hoorde dat hij zich reuzegoed had geamuseerd en flink had gegeten en geslapen was ik weer gerustgesteld.
Hij heeft nog geen enkele traan gelaten bij het afzetten en heeft blijkbaar ook geen aanpassingsproblemen tussen de grotere kinderen, tja, hij is natuurlijk al wel wat gewoon met die twee grote broers in huis.
Met pijn in het hart namen we afscheid van Nathalie uit het babygroepje. 
Toch wel speciaal want zij zorgde voor alle drie mijn zonen tijdens hun eerste levensjaar, ze was erbij toen ze begonnen zitten, kruipen, stappen en wanneer ze hun eerste woordjes uitspraken.
Ze veegde hun traantjes bij pijntjes of verdriet, gaf vele knuffels en zorgde ervoor dat ze zich thuisvoelden in de crèche.
We kunnen haar niet genoeg bedanken voor alles wat ze voor onze kinderen deed en wensen haar veel geluk en warmte voor de toekomst!


Stofjes: Veritas
Foto Boris: Myra fotografie
Tarwe: Aveve

6 opmerkingen:

  1. Wat worden ze snel groot he. Leuke stofjes koos je, en wat een knappe foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor! Daar zal ze blij mee geweest zijn. En welkom Boris bij de peutertjes! Zit hij bij Fran in de groep?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neen, hij zit bij Fabienne (waar de andere broers ook hebben gezeten)

      Verwijderen
  3. Een lief en warm cadeautje! Dat kan niet anders dan in dank aangenomen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik had ook een jedi met carnaval. Kom maar eens kijken op pippelien.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen