vrijdag 28 februari 2014

Luke vs. Raveleijn

Carnaval vandaag, zoals bij de meesten van jullie.
Een tijdje geleden werd er al nagedacht over wat ze zouden aantrekken.
Bas is helemaal in de ban van Star Wars. Nog nooit zag hij er een film van maar toch kent hij alle karakters en het verhaal, gewoon gehoord van enkele vriendjes op de speelplaats.
Zijn besluit stond vast, het moest Luke Skywalker worden. Ik probeerde hem nog op andere ideeën te brengen en toonde mijn Pinterest bord, maar hij hield vol.
Ik maakte een bruine cape, kocht een te grote witte t-shirt en had nog een beige broek liggen. Oef, want voor Bas moet het kloppen!
Guus is iets flexibeler en zou al content zijn geweest met enkel een versierde t-shirt, maar hij is de laatste tijd ook helemaal in de ban van Raveleijn. We gingen in de kerstvakantie met hem naar de Efteling en hij vond dat echt geweldig, vooral de ruiters van Raveleijn, de draak en de wolf.
Guus zijn pak werd een beetje een mengeling, een soort van Raveleijnriddersuperheld.
Ik maakte een cape, een masker (want de gekochte Raveleijnhelm sneuvelde vorige week) en ik flockte een t-shirt.
Op school mogen er geen wapens mee, dus hier werd vanmorgen al gestreden tussen Luke Skywalker en onze Raveleijnriddersuperheld.







En onze kleinste held maakte in de crèche zelf zijn indianenpakje, uch!




6 opmerkingen: