dinsdag 10 juni 2014

Meet the family

Vorig weekend gingen we naar jaarlijkse traditie op weekend met mijn schoonfamilie. Ondertussen is dat al een vrolijke bende van 8 volwassenen en 6 kindjes. We gingen dus op zoek naar een leuke locatie met vooral genoeg slaapkamers en wat speelruimte voor de kinderen.
Mijn schoonzus kwam terecht op de Vreehoeve in Merksplas, prachtig gerenoveerde hoeve met genoeg slaapkamers (elk met een eigen badkamer) en een zwembad! Meer hadden we met deze temperaturen niet nodig om de kinderen te entertainen.

Er was een geweldige buitenkeuken met overdekt terras, waar we tijdens het ontbijt al konden nadenken over wat we die middag en avond zouden eten.




Er werden ook kindjes gespot met kleertjes van tante Kendis.






En we genoten vooral van de zon, het water en het gezellig samenzijn!











Het enige dat we niet hadden was nachtrust (gemiddeld 3 à 4 uur per nacht), maar dat haalden we dan in tijdens het middagdutje.


We hebben ervan genoten en zijn weer helemaal opgeladen om af te tellen naar de grote vakantie!

9 opmerkingen:

  1. Wauw, precies een zomerse vakantie, ziet er zalig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zag er een zalig weekend uit. :-)
    Een zwembad met dit weer kwam inderdaad wel van pas seg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige bende. Het ziet er echt zalig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super uit. En wat een drie zalige kinderen heb jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, dat kleedje is fantastisch. Welke stof is dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar herken ik duidelijk Daan en Kaat :-) Je schoonzus Lien ken ik van vroeger in het middelbaar! Ik had al wel gehoord dat jullie familie waren hoor, anders zou ik het misschien niet gezien hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha, zàlige foto's! Die duiker die boven het water zweeft is mijn favoriet ;)

    BeantwoordenVerwijderen