zondag 14 september 2014

Beestige truitjes

Een toppertje is het, de leather sweater uit de nieuwe La Maison Victor!

Zoveel combinaties mogelijk, spelen met kleurtjes en verschillende stoffen, restjes verwerken voor de schouderstukjes en nog een makkelijk patroontje ook!
Ik maakte dus meteen voor elke zoon een exemplaar.
Voor de oudste werden het wasberen met petrolkleurige ribfluweel in de schouderstukjes, voor de middelste vossen met roestbruine ribfluweel in de schouderstukken en voor de jongste eekhoorns met orange nicky velours in de schouderstukjes.

Al zeg ik het zelf, ik vind ze schitterend (de truitjes en mijn kroost)!
Gisteren gingen we met z'n allen naar het bos om enkele beestige foto's te maken van de nieuwe truitjes. (Sorry voor de overload aan foto's, maar ik kon écht niet kiezen)




















25 opmerkingen:

  1. Ik stem volmondig in... schitterend, zowel de zonen als de truitjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi, ga dit patroon meteen overnemen, om zo mijn 2 zonen met nieuwe truitjes te verwennen.
    Vele groetjes, Ruth.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, de truitjes, maar vooral de 3 zonen in de truitjes!
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige truitjes! Sublieme stofkeuzes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige truitjes! Prachtige foto's! Prachtige zonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Je zoontjes, je creaties en de fotootjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superschoontjes, de truitjes en de zoontjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo schoon seg! Doet me héél veel goesting krijgen om truitjes te maken. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg mooi, alles!!
    doet mij ook goesting krijgen om meteen aan dat patroon te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig!!! Ik ga me ook zo eentje maken denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig!! staat ook nog op mijn to do lijstje :) en nu schuift deze een beetje verder naar boven :) supermooi! (de truitjes en de kroost)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik was al een tijdje op zoek naar zo'n patroontje, na deze 3 topcreaties weet ik wat mij te doen staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Foto nummer 2 is eentje om in te kaderen! Ik spotte de truitjes ook al, helaas hebben ze daar nu net genoeg van in hun kast. Mooie exemplaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. supermooi! mooi patroon, mooie uitvoering en knappe mannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig ! Komen de maten wat overeen met wat je jongens nml. dragen? T staat hier ook t to do lijstje voor de jongens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super! Lap, weer iets meer op mijn to sew lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw!! Dit zijn prachtige truien!! Zalige foto's van jouw mooie kroost!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi gemaakt,alle 3 toffe stofjes.Ik heb vandaag het patroon overgetekend,de rest volgt nog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van waar komen je stofjes eigenlijk? Ik ben op zoek naar die van de vossen maar kan hem niet vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk! Zowel de stoffen, de sweaters as de sfeer. Fijn die overload aan fotos alsof we zelf met jouw zoons in het bos wandelen.

    BeantwoordenVerwijderen