woensdag 29 oktober 2014

Cananada

Ongeveer 3 maanden geleden verhuisden mijn schoonbroer, schoonzus en mijn petekind naar het verre Cananada (volgens Vic).
Ze wonen daar op het prachtige Prince Edward Island en ondertussen vonden ze er een leuk huis (met een porch), vlakbij Charlottetown.
Aangezien het een eiland is hebben ze ook de zee en het strand vlakbij, het is er prachtig en rustig.
Mijn petekind gaat naar de preschool en kent al een aantal engelse woorden.
Ze worden hier gemist en we kijken al uit naar kerst want dan komen ze enkele weken naar België.
De reden waarom ze naar daar verhuisden is omdat mijn schoonbroer er werk vond, hij gaat er vaccins ontwikkelen om zalmen in te enten.

En vandaag is hij jarig!
Toen ik dit zalmenstofje zag moest ik daar gewoon iets van maken.
Ik dacht eerst aan een hemd, maar dat was er misschien een beetje over, ik vind zalmen eigenlijk lelijke vissen. Het werd een ovenwant, voor al hun ovenschotels met zalm ;-)
Mijn petekind kreeg een sweater met beren, want de winter komt eraan en daar hoort veel sneeuw bij in Canada.
Happy birthday Sam!








Stofje zalmen: Bambiblauw
Stofje beren: De stoffenkamer

9 opmerkingen:

  1. Leuk! Beiden :) De beren zijn prachtig he..vorig jaar kaptrui van gemaakt, maar deze variant is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertof, zowel de wanten als de sweater!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schoon, dat stukje ribvelours op de schouders, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amaai! helemaal fan van stofjes met echte dieren print. en ik zie hier twee hele mooie exemplaren. Knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kado's! Hier zit een van de broers voor een jaar in Brazilië voor het werk, en die wordt ook enorm gemist. Gelukkig keert hij daarna wel terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super kadootjes! En die porch....oooochh! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen