vrijdag 13 februari 2015

De oude tovenaar, de 'harige' kat en de 'shikken' clown

Carnaval dus...
De oudste maakte het mij gemakkelijk dit jaar, hij wou een oude tovenaar zijn.
Ik had nog een bruine cape van vorig jaar, een wandelstok en een baard erbij en klaar!



De middelste wou 'de harige kat' zijn, de gelaarsde kat dus of ook wel bekend als 'puss in boots'.
Ik vond bij Pauli een mooie oranje sweaterstof waarvan ik een trui en broek maakte. Aan die broek kwam een gehaakt staartje, nog laarsjes uit vilt en een hoed erbij en ook klaar!



De jongste wou een 'knouw' zijn, clown dus.
Ik maakte een shikkenbak t-shirt (of kauwgomballen t-shirt in het mooi nederlands), rode broek en hoedje erbij en klaar!



Het viel eigenlijk mee qua werk dit jaar, benieuwd wat hun plannen voor volgend jaar zullen zijn.

6 opmerkingen:

  1. ze zijn alle drie geweldig. Ik hou wel het meest van de tovenaar. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super origineel! De puss in boots vind ik echt geweldig, die ga ik onthouden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n originele kinders, knap gedaan allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen