vrijdag 20 februari 2015

Een warm afscheid

Gisteren ging Boris voor de laatste keer naar de crèche. 
Toch wel een speciaal gevoel moet ik zeggen, als je ergens 7 jaar lang bijna elke werkdag een kind hebt afgezet dan vertrek je daar toch niet zomaar.
Ja, ik ben zo een emotioneel type dat tranen in de ogen krijgt bij Disneyfilms, nieuwjaarsbrieven en schoolfeestoptredens.
Dus je kan je wel voorstellen dat er wat tranen vloeiden bij dit afscheid, ik deed nog een laatste babbeltje met alle vertrouwde gezichten, gaf hen elk een tarwekussentje cadeau en natuurlijk ook een erg gemeende dankjewel voor de voorbije tijd.
Boris gaf nog een laatste knuffel aan Fabienne, de verzorgster die niet alleen voor hem, maar ook voor zijn broers heeft gezorgd.
Daarna nog een laatste knuffel voor Warre, zijn beste vriendje en partner in crime.

Bedankt Fabienne, voor je goede zorgen, je geduld en je vriendschap. Boris zal je héél erg missen!

Bedankt Cathy, voor je heerlijke eten, Boris zal jouw lekkere patatjes missen!
Bedankt Mallorie, omdat Boris altijd bij jou mocht komen spelen als Fabienne er niet was.
Bedankt Laura voor je vrolijkheid, energie en creativiteit!

Bedankt aan heel het (b)engeltjesteam en al de vriendjes om Boris zo'n leuke tijd te geven!




4 opmerkingen:

  1. Een echt warm afscheid. Hier gingen en gaan alle kindjes naar dezelfde onthaalmoeder. Gelukkig is het afscheid nog 2 jaar ver, maar dan gaat ze serieus in de bloemetjes gezet worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Letterlijk een warm afscheid heb je hen gegeven!
    Ik wens je alvast veel moed voor de eerste schooldag van je kleine man. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ja, ik ben ook zo'n emokip hoor. Op Ernestjes laatste crèchedag (die gelukkig nog veraf ligt) gaan er bij mij zeker ook traantjes vloeien...

    BeantwoordenVerwijderen