vrijdag 26 juni 2015

Bo

Iets meer dan een maand geleden werd ons nichtje Bo geboren.
Zoals jullie misschien wel weten verhuisden mijn schoonbroer, schoonzus en mijn petekindje Vic vorig jaar naar Canada.
Kleine Bo werd geboren op Prince Edward Island in Canada, ze is dus half Belg en half Canadese.
Ik kreeg op 8 mei tijdens de ochtendrush telefoon van mijn schoonbroer met het blije nieuws.
Ik had tranen van geluk terwijl ik de kinderen naar school bracht, toch héél speciaal om weer tante te worden van zo'n klein wonder! En ook wel een raar gevoel om haar niet meteen te kunnen bezoeken.
Om haar te knuffelen moeten we nog enkele maanden wachten, maar via facetime, foto's en filmpjes hebben we haar al vaak kunnen bewonderen, ze is prachtig!
Natuurlijk werden er wel al wat cadeautjes opgestuurd naar ons nieuwe nichtje.

Ik maakte het babyjasje uit 'Zo Geknipt', voor de koude winters met enorm veel sneeuw daar in Canada.



Een makkelijk broekje met geflockte t-shirt, en kijk eens hoe schattig ze daarmee is!



En enkele body's die ik zeefdrukte tijdens een workshop bij Lotte Martens



Natuurlijk kreeg mijn petekind ook nog een cadeautje van zijn meter. 
Omdat hij zo gek is op pinguins maakte ik deze t-shirt voor hem.




10 opmerkingen:

  1. O wat een mooie dingen heb je gemaakt zeg..
    Echt prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje en wat een mooie cadeaus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke cadeautjes! Het jasje is zo mooi, petit pan blijft een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stofjes, leuke kleertjes en vooral mooie kindjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aa wat sweet! Lijkt me idd lastig zo ver van een vers ukkie te wonen. Gelukkig alvast wat eigens om haar lijfje heen. Het staat haar mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een dotje ....mooie prints die je maakte ....werd net twee maal tantie en dat jasje ligt ook al klaar op te stikken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige maaksels, één voor één. Maar dat meiklokje, wow...

    BeantwoordenVerwijderen