vrijdag 28 augustus 2015

Skater boy

Het is niet meer zo makkelijk om de oudste zoon te bekoren met een maaksel uit eigen hand.
Mijn stoffenkast ligt overvol met 'kleine kindjes stoffen', maar de bijna 8-jarige vindt er zijn goesting niet meer tussen.

Tot de postbode hier vorige week langskwam met een nieuwe lading stoffen van bij Kersepitje.
Tussen de kleurige kinderstoffen zat ook een sweaterstof met schedels die meteen in de smaak viel bij zoonlief.
Omdat ik de voorbije twee maanden maar 1 dag volledig kinderloos was ging alles hier wat trager, de jongste zoon maakte het me echt niet gemakkelijk en bestellingen stapelden zich op.
Weinig tijd om mijn eigen kroost te kleden dus, maar een snel klaar projectje kon er nog net bij.

Ik maakte de leather sweater uit La Maison Victor voor onze coole skater boy die trouwens zijn best deed om te poseren deze keer!





24 opmerkingen:

  1. Ilias maakte dezelfde stoere switch door, en ik moet daar nog wat aan wennen :) Deze zou hij zeker tof vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh my god! you made it super cool shirt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow hij is stoer! Die stof ook tof..zou zoon hier denk ook wel stoer vinden..Al te krijgen ergens? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel tof en perfect voor jouw stoere zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoer! En een hele leuke sweater!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stoer! En een hele leuke sweater!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoer! En een hele leuke sweater!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo voor in de boekjes! :)
    dat zou mijn achtjarige hier ook wel apprecieren

    BeantwoordenVerwijderen
  9. supercool!!
    Ik twijfel altijd een beetje bij schedels, maar dit heeft mij overtuigd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het geheim voor een welwillende kleine man: skateboard als accessoire.
    Hij ziet er best ouder uit dan 8 jaar in die houding ;-)
    Het is een mooi resultaat, dat snel-klaar-projectje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel stoer! Ik zou ook twijfelen bij deze stof, maar ze is echt wel leuk zo. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supercool, en die attitude staat hem echt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeer mooi!! Mijn oudste past voorlopig nog in semi-schattig ;) Hier een beetje bang voor de switch naar stoer, maar ik ziehier bij jou dat stoer eigenlijk ook heel erg mooi is! prachtige leather sweater!

    BeantwoordenVerwijderen