woensdag 10 februari 2016

10000 luchtballonnen

Inderdaad, ook wij deden mee met de K3 hype.
Ik was 15 toen ze ermee begonnen en wou ze graag voor de laatste keer zien optreden.
Met nieuwjaar zag ik mijn kans, nichtje Kaat is grote fan van K3 dus gaven we haar een jurkje en een ticket cadeau.
Ik vroeg mijn jongens wie mee wou.
De oudste vond het ok, de middelste was dolenthousiast en de jongste zei duidelijk nee.
Ik bestelde toch voor iedereen een ticket en gisteren was het eindelijk zover!

De jongste hield koppig vol en na wat omkoperij zei hij: 'Oké, ik zal meegaan, maar als er teveel meisjes zijn doe ik mijn ogen dicht'
Nichtje Kaat kwam mee in haar K3 jurkje en voor Boris maakte ik een 10000 luchtballonnen t-shirt.
Na wat tegenwerken kregen we hem overtuigd om dat toch aan te doen, zucht...

De show was geweldig, iedereen zong uit volle borst mee, behalve... mijn jongste.
Die vroeg na het tweede nummer of het bijna gedaan was, en dan na elk liedje of het nu echt het laatste liedje was.
Hij liet duidelijk blijken dat hij K3 maar niks vond en deed af en toe zelfs zijn ogen dicht. Keikopje!






4 opmerkingen:

  1. HAHA, zo grappig die laatste foto :))) Mooi tshirtje trouwens, leuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, geweldig :-) Hij ziet er anders wel heerlijk schattig uit zo!! En toevallig zaten wij vandaag ook ergens in die zaal, en werden er ook kleedjes genaaid daarvoor! Ik schreef er net een blogpostje over: https://lilliepawillie.wordpress.com/2016/02/10/lila-k3/ :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, super, zo'n kids met karakter :-) Heb ook zo'n jongste.... Mooi shirtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha, wat zalig die foto-reeks! Jongste zonen zijn keikoppen, dat merk ik hier ook overduidelijk! Wel een geweldig tof shirt :-)

    BeantwoordenVerwijderen